Forfatteraften

"Forfatteraften" er et lokalt samarbejde mellem Grøndalskirken, Adventskirken og boghandlen Dahls Bøger.

Målet med samarbejdet er at styrke kultur- og åndslivet i Vanløse. Og her er ingen bedre egnet end Dahls Bøger og kirkerne, der ligger inde med stor viden om bydelen, dens indbyggere - og litteratur.

Dahls Bøger
På Godthåbsvej 227 ligger "Dahls Bøger". En boghandel med rødder tilbage til "Grøndals Boghandel", der blev etableret i 1997 på Godthåbsvej 250 af Hans Henrik Dahl og hans kone Heidi.

Hans Henrik blev efter studentereksamen fra Marselisborg Gymnasium i Århus udlært hos G.E.C. Gad i Lyngby.

Forfatteraften
Udvalgte dage i løbet af året afholder vi forfatteraften med tapas. Konceptet er simpelt. Vi mødes kl. 18.30 for at spise tapas og drikke et glas rødvin. Herefter holder aftenens indbudte forfatter et oplæg med en indskudt pause undervejs. Vi slutter altid af med en spørgerunde, så ingen brænder inde med uafklarede tanker.

Hold dig opdateret om hvilke forfattere der holder oplæg via vores kalender. Den finder du her.

Pris
Det koster 100 kr. at deltage - billetter købes hos Dahls Bøger, Godthåbsvej 227 - tlf. 21 90 30 55