Bliv minikonfirmand i Grøndalskirken

Børn, der går i 3. klasse, inviteres til at blive minikonfirmand i Grøndalskirken. Det er et gratis tilbud for alle uanset religiøst tilhørsforhold eller livssyn i hjemmet. Man behøver ikke at være døbt.

Vi fortæller børnene bibelhistorier, synger, leger og spiser sammen – og der er mulighed for at tale om alt muligt mellem himmel og jord.

Børnene får lov til at gå på opdagelse i kirkerummet, komme op i tårnet, høre om, hvordan et orgel fungerer, og mange andre spændende ting. På den måde lærer de deres lokale kirke meget bedre at kende.

PRAKTISK INFORMATION
Vi henter børnene på skolen, når de har fri.

Undervisningen varer fra kl. 15.00-18.00 og foregår i Grøndalskirken på følgende dage i 2024:

21. maj, 28. maj, 4. juni, 18. juni og 25. juni

TILMELDING & SPØRGSMÅL
Man kan tilmelde sit barn via denne formular - eller henvende sig til kirkekontoret på telefon 38770315 eller mail uma@km.dk .
Spørgsmål til undervisningen kan rettes til sognepræst Ulla Toft (tlf. 30330737, mail ut@km.dk) eller Carina Gosmer Andersen (tlf. 40412948, mail cga@km.dk).