Attester

Man kan få udstedt en ny attest på et hvilket som helst kirkekontor, men det anbefales at bruge kirkekontoret i det sogn, man bor i.

Udstedelse af attester koster ikke noget.

• Man kan henvende sig personligt medbringende billed-legitimation.
    • Man kan udstede en fuldmagt til en anden person, der så kan henvende sig på kontoret, medbringende billed-legitimationpå sig selv
    • Man kan skrive et brev, hvori man på tro og love beder om en ny attest. Dette brev skal indeholde CPR.nr. og en personlig underskrift. Attesten vil så blive sendt til ens folkeregister-adresse. Fax og mail kan ikke anvendes!
    • Anmode via www.borger.dk med NemID eller digital signatur.
    • "Fødsels- og Dåbsattest" og Personattest kan udstedes i en dansk-engelsk udgave

Man kan henvende sig personligt medbringende billed-legitimation.

Bemærk at man kun kan få attester udstedt på sig selv eller sine børn under 18 år. Alt andet kræver fuldmagt.